• 021-73067
  • پشتیبانی تهران
  • 09359199220
  • پشتیبانی شهرستان ها
  • 09908477937
  • تهران - تهرانپارس - خیابان اتحاد - خیابان طوروسیان (ششم غربی) پلاک 25

نمایشگاه ایران پلاست 1403

بزرگترين رويداد صنعت پتروشيمى در شهريور ماه در محل دائمى نمايشگاههاى بين المللى تهران با حضور شركت كنندگان داخلى و خارجى رقم خورد

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در گروه‌های کالایی مواد اولیه و فرآورده‌های پتروشیمی، خدمات فنی مهندسی، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات، مراکز علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و دانشگاهی، تست آزمایشگاهی HSE، فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، سایر خدمات مستربچ و گرانول و کامپاندهای پلیمری برگزار شده است

مجموعه كوشا پلاست نيكان در سالن ميلاد (٣١b) پذیرای بازدید کنندگان عزیز بود.

در هجدهمین دوره از این نمایشگاه مجموعه کوشا پلاست دست پر تر از همیشه ظاهر شد.

محصولات جدیدی که مشابه آن در کشور تولید نشده است با نام های لیوان های دربدار راما در چهارسایز مختلف که کاربردهای گوناگونی همچون انواع نوشیدنی ، دسر و بسته بندی که پاسخگوی نیازهای مختلف مراجع کنندگان بود و محصول بعدی جام لرد بود که با ظاهری متفاوت از سایر جام ها که بدنه و پایه کاملا متصل دارد در این نمایشگاه به شدت با استقبال بی نظیری مواجه شد همین طور قاشق و چنگال و کارد آیریک از دیگر محصولات جدیدی که در در این نمایشگاه رونمایی شد که آیریک به خاطر استحکام و ظاهر متناسبی که دارد مورد توجه صادرکنندگان مختلفی قرار گرفت.

با رونمایی از این سه محصول جدید در این نمایشگاه و استقبال مخاطبان عالی قدر، مجموعه کوشا پلاست بار دیگر با تكيه بر توان تولید انبوه خود با دستگاه های تمام اتوماتیک سعی در برطرف کردن نیازهای صنف ظروف یکبار مصرف دارد ، چرا که سرلوحه کوشا پلاست کیفیت ، پویایی و نوآوری است و همیشه تلاش مدیرعامل و نیروهای متخصص و با تجربه کوشا پلاست بر تولید ظروف جدید بر اساس نیازهای طیفهای مختلف این صنعت است که سالهای سال شرکتهای دیگر با کپی برداری از طرح قالب ظروف لوکس کوشاپلاست توانسته اند رشد کنند.

در سالن ۳۱ b از دیگر همکاران مشغول در این عرصه حضور داشتند که با توجه به قدمت ۲۸ ساله مجموعه کوشا پلاست و عاملیت فروش در بیش از ۲۰شهر مختلف در کشور و نماینده های مختلف در کشورهای همسايه و كشورهاي حوزه خليج فارس غرفه کوشا پلاست با جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان مواجه بود.

مراجع کنندگان عزیزی که قبول زحمت نموده بودند و از شهرهای دور و نزدیک این سرزمین برای بازدید امده بودند بعد از اتمام نمایشگاه به نمایندگی های نزدیک ارجاع داده شدند که این کار باعث سهولت در امر تهیه و توزیع میشود.

از دیگر شگفتی های این نمایشگاه حضور بیش از تصور تاجران کشور عراق بود که این باعث خوشحالیست که کشور دوست و همسایه ایران خواهان پیشرفت است و از اینکه انتخابشان برند باکیفیتی همچون کوشا بود باعث افتخار است.

در اين رويداد بزرگ صنعت پتروشيمي كه چهار روز به طول انجاميد دوره هاي هوش مصنوعي در اين صنعت اموزش داده شد و شايان ذكر است كه مجموعه كوشا پلاست در استفاده از اين علم پيشروست.

برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ادامه مطلب
معرفی مواد افزودنی و پرکننده‌های پلاستیک

معرفی مواد افزودنی و پرکننده‌های پلاستیک

مواد افزودنی و پرکننده‌ها نقش مهمی در صنعت پلاستیک ایفا می‌کنند. این مواد به منظور بهبود خواص فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی پلیمرها به آنها اضافه می‌شوند.

در این مقاله، به معرفی انواع مواد افزودنی و پرکننده‌های پلاستیک و کاربردهای آنها می‌پردازیم.